Monday, April 2, 2007

...Ποιόν νομίζεις να τον νοιάζει ; Πιθανότατα κανέναν .Είναι λοιπόν γι αυτό που γράφουμε εδώ μέσα ; Γιατί όχι σ'ενα τετράδιο , σ' ένα ημερολόγιο , οπουδήποτε ... πάντως κάπου αθόρυβα και προσωπικά ;
...Να γιατί δεν αντέχω τις μαλακιούλες ... όχι καλές μου τυρόπιτες ..., γιά να σας (μας) δούνε γράφετε ολές εδώ μέσα κι οι παπαριές περί ανωτερότητας , περιφρόνησης της αναγνωσιμότητας ... γιά γέλια !!!
...Ψοφάτε ψωνάρες για έκθεση ... αλλιώς για προσέξτε εκείνο το εικονίδιο στην οθόνη :" τα εγγραφά μου " λέει , άντε λοιπόν λεβέντες μου και μοσχαναθρεμένες , για να οδηγήσουμε εκεί τα αριστουργήματα μας. Όμως που τέτοιο πράγμα ... κι η καρδούλα να πεταρίζει όταν νεο comment θα μας βρεί , ή μήπως όχι ;
...Κι όλα αυτά θα ήταν και πιθανώς για τους περισσότερους να είναι , απόλυτα θεμιτά , αρκεί αυτή η καταράμενη η επίφαση να έλειπε , αυτό το δήθεν , το, έγω βασικά για τον εαυτό μου ... ε, κι αν τύχει κάποια αδελφή ψυχή να ενδιαφερθεί ... ρε όξω από δω βλαχάρες (sic !!! ).
... Φυσικά και για να σας προλάβω , πρώτου μου τα σούρετε, πρώτο ψώνιο απ' όλα τον εαυτό μου βάζω. Όμως γιά δέστε ,έγω ανοικτά σας απευθύνομαι ... Δηλάδη σε ποιούς ; Μα στο πολυπληθές αναγνωστικό κοινό μου . Γιατί ναι , εγώ ταλέντο μεγάλο έχω, πλην όμως παραγνωρισμένο , ξέρετε τώρα... κάτι οι δουλειές, τό φερε και η ανάγκη ... α! και βεβαίως να μην λησμονήσω ν'αναφέρω την απανταχού παρούσα, την πουτάνα κοινωνία ... ξέρετε , αυτή που πάει πακετο με τα ξένα χέρια που'ναι μαχαίρια .
...Έτσι λοιπόν μικρούλια μου ας το παραδεχθούμε κι ας μην ανησυχούμε , στο κάτω κάτω μπορεί η ψύχωση μας να'ναι καλύτερη από των άλλων !!!
Φιλάκια

5 comments:

Κολοκύθι said...

Ωραία τα λες αν και λίγο ακαταλαβίστικα. Μηχανικός είσαι?? :-P

Little A said...

Μια χαρά τα λες!
Καλημέρες!
Καλό μήνα!

fish eye said...

ακριβως..η ψυχωση μας καλυτερη απο καποιων αλλων..η εκτονωση μας..
καλη ανασταση..φιλιαα..

GLOBAL said...

μ΄αρέσει το βλαχάρα, στο δανείζομαι (ελπίζω να μην σου λείψει το παράσημο ε;). χα χα χα καλό βράδυ να ΄χεις.

bebelac said...

τα "φιλάκια" στο τέλος, εντάξει, με αποζημίωσαν... είχα αρχίσει να τρομάζω... καλή μέρα και Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!

Powered By Blogger

Labels