Thursday, August 23, 2007

ασυναρτησίες εν μέσω καύσωνος ...


Πέμπτη, 23 Αύγουστος 2007

Είμαι ωραία εδώ μόνος μου... μόνος μου... μόνος μουουουυυυυυ .
Μόνος μου , μόνος μου εγω κι πόνος μουουουυυυ...
...αρνάκι άσπρο και παχύ της μάνας του καμάρι,
δεν περνας κυρα Μαρία... δεν περναααααας , δεν περνάς

Οκ. Αφήνω την ποίηση και πάω παρακάτω στον πεζό δηλαδή λόγο. Χμ... κάθομαι στο γραφείο , ευτυχώς η οθόνη είναι γυρισμένη ...
έτσι λόιπόν απλώς μανιωδώς πληκτρολογώ ...
το τι γράφω απορία για τους συνδελφούς ...
Μα με τόση ζέση να εργάζεται μέσα στον καύσωνα ???

- Ναι ρε χαλάω την πίατσα. Όμως έχω και μιά καρίερα να φροντίσω ...
Ζντουπ( πάει ο ένας κάτω από την καρέκλα)

but the show must go on ...αρνάκιιιιιι άσπρο και παχύυυυυυυ

Είναι μεγάλη η τιμή που περιποιεί στο στράτευμα η ένταξη στο ψηφοδέλτιο επικρατείας και μάλιστα σε εκλόγιμη θέση ...
απορία: το σωστό είναι "εκλόγιμη" ή "εκλέξιμη" ??? θέση ???

Βρε ουστ ... όλα τα λαμόγια έχουνε την ίδια μούρη ... κι εγώ τα ίδια και τα ίδια ,
δηλαδή από την πολη έρχομαι και στην κορφή κανέλα ...
Μα είναι πολύ καλύτερα έδω ...
Κι είναι αληθινά περίεργο κι όμως τόσο μα τόσο ταιριαστό με την κοσμοθεωρία μου . Ναι ρε σας διώχνω πρώτα όλους κι ύστερα ο χώρος ο δημόσιος με κάποιον τρόπο μαγικό, απόλυτα ιδιωτικός γίνεται !

Ρε τι έγράψα πάλι το Α Τ Ο Μ Ο !!!

stop . . . πεντάλεπτο αυτοθαυμασμού !!!

- Λοιπόν , όλα καλά , ναι γυρίσαμε από τις διακοπές ...
- Αααα, ναι βρε κι εμείς
- Ποιός ο θανάσης , μα δεν τον ξέρεις καλέ ... μέχρι να κουνήσει το ένα πόδι , βρωμάει το άλλο...
- Μπά που τέτοια τύχη...
- Εντάξει, εντάξει ... έλα μου ... οκ τα λέμε ... bye


Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα ...
...κι ύστερα δεν έχει πλοίο για σε δεν έχει οδό έτσι που την ζωή σου την ρήμαξες εδώ...
...ναι, ναι την πήραμέ την ζωή μας λάθος και
... 'οχι, όχι εμείς δεν αλλάξαμε ζωή , με την ίδια πνόη τι πόθους και τι πάθος
...ντουργού μέσα στο ίδιο λάθος !!!

απά πα, απά πα .Σε πουπουλένια μαξιλάρια μεταξωτά βρακία και ροζ κορδέλλες .
Απορία: οι κορδέλλες γράφονται με δύο λου ?
Και οι κοπέλλες ; και αυτές με δύο λου ???
και αν έτσι έχουν τα πράγματα , τώρα σας ρωτάω , τυχαίο είναι αυτό ;;;
δύο και δύο , λου τέσσερα ...
με μετάξωτές κορδέλλες μας ΄δενουν τις ζωής μας οι κοπέλλες
κι ας έχουνε μωρε όσα λου θέλουνε μήπως
και του τρελλού δυό δεν είναι κι αυτουνού τα λου ???

B y e

6 comments:

takis said...

Καλά, τελειώνει ο καύσωνας οσονούπω ..να δω τι άλλες δικαιολογίες θα βρείς ..

Τελικά μέχρι να δημοσιεύσω τα αποτελέσματα στο προηγούμενο ποστ το άλλαξες..δεν πειράζει , εγω σχολίασα.. και τώρα περιμένω χέρι βοηθείας απο την αριστεύσαντα Παιδίσκη (ακου Ξαβιέρα Χολλάντερ!..) γιατί δεν είναι δυνατόν να βαθμολογούμαι με 84 !!

Μιλάμε καταστροφή..το ηθικό του ανδρός εχει καταπέσει..ελπίζω η Παιδίσκη να τείνει χέρι βοηθείας μήπως ανακτήσουμε κάποιους πόντους ...εστω ελάχιστους ..να φτάσουμε τον μέσο όρο τουλάχιστον..
(άκου 123 η Παιδίσκη Χολλάντερ..υποκλίνομαι..)

Παιδίσκη ερωμένη said...

Ινσόμνιε, μήπως λέω μήπως.. έχει χαλάσει ο κλιματισμός στον χώρο εργασίας σας..; Ή είσθε μονίμως έτσι..!?

Τάκη, σας ανακαλώ στη τάξη!
Μα είναι δυνατόν να σας πτοεί μια ανόητη μέτρηση σεξουαλικού IQ..?
(έτσι του τα λέω να μη στενοχωριέται, σαφώς και πρέπει να τον πτοεί!)
Λοιπόν, δια το Σ/Κ, σας δίνω χόμγουορκ, να διαβάσετε τον Μέγα Ανατολικό, απο Ανδρέα Εμπειρίκο βεβαίως βεβαίως. Είναι μόνον οκτώ τόμοι. Μετά θα σας εξετάσω, γραπτώς..!

takis said...

Aγαπητή Παιδίσκη,

Εχω ήδη διαβάσει 4 τόμους( τον ένα τον δάνεισα σε μία παλιά φίλη και αγύριστος είναι εδω και 2 χρόνια...)και ακριβώς αυτό με ανησυχεί ..φαίνεται δεν τα εχω εμπεδώσει σωστά.
Ελπίζω όμως στη προσφορά σας για γραπτή εξέταση σαν μία ακόμα ευκαιρία...(ίσως είναι και η πρώτη φορά που θα αναμένω εξέταση με τόση ευχάριστη ανυπομονησία!..)

Λέτε η αλήθεια να κρυβόταν στους άλλους 4 τόμους που δεν έχω διαβάσει ακόμα? 1000+ σελίδες ακόμα μιλάμε!......
Ο κακομοίρης, και Εμμανουέλα εχω διαβάσει και Ιστορία της Ο..πιάνονται αυτά?

insomnia#3 said...

Tάκη , αν ενοχλώ πες το και την έκανα...


(τα κλειδιά είναι κάτω από το χαλάκι)

takis said...

Σαν το σπίτι σου..
Μην ενοχλήσε..

Σιγά μωρέ και μη η Παιδίσκη δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με δύο σαν εμάς...για βούτυρο στο ψωμί της μας έχει...άκουσες καλά , 124 μετράει!!
Εξάλλου τι Χολλάντερ θα ήταν άλλωστε..

Α βρε Παιδίσκη..παλληκάρια σφάζονται...και εσύ γελάς , ελπίζω!..

So_Far said...

Θα το γράψω και εδώ: το τεστ είναι για τα πανηγύρια. Κρίνοντας ποιοτικά τις ερωτήσεις.
Και δεν το γράφω για να σας ανεβάσω το ηθικό αλλά γιατί είναι.
Μα είναι δυνατόν τεστ πάνω στο sex iq και να μη ρωτάει για τη στάση του ρυζιού; Είναι;

@ Τάκη, αν δεν το ξέρεις αυτό είναι στον τόμο που δάνεισες..

Powered By Blogger

Labels