Saturday, January 26, 2008

ΑΦΕΛΕΣ ... ????

Δυο ... και ... ένα πράγματα που με τρελλαίνουν !!!


Ι
- Οδήγείς HYUNDAI ή ΚΙΑ και προσπαθείς να με πείσεις ότι το κάνεις από άποψη ;
- Οδηγείς SKODA και προσπαθείς να με πείσεις ότι πλέον τα αυτοκίνητα της΄είναι καλύτερα της VW ;
- Οδήγείς ΣΕΑΤ LEON και μου λές ότι οι 4ΤΡΟΧΟΙ έγραψαν ότι είναι καλύτερο από το Α3 της ΑUDI ;
- Και επιπρόσθετα αναφέρεις : Δεν ήθελα άλλωστε «να διαθέσω» περισσότερα χρήματα για δύο ρόδες

Τσου ρε λάκη ... φτωχομπινέ τα σάλια σου τρέχουνε για κάτι καλύτερο !!! Αμ το άλλο , δεν ήθελες να διαθέσεις ... να χαρώ εγώ τ’ αδιάθετα σου .... και πάμε τώρα στο δεύτερο :



ΙΙ

- Μένεις Δραπετσώνα , Κερατσίνι , Πέραμα ;
- Κατοικείς στο μαγευτικό Αιγάλεω ; Και προσπαθείς να με πείσεις ότι έχει καθαρό αέρα ;
- Εχεις εξοχικό , λυόμενο στην εξωτική Σαλαμίνα που και κοντά στην Αθήνα είναι και έχει τώρα πια με τον βιολογικό καθαρή θάλασσα ;
- Πηγαίνεις κάθε καλοκαίρι δεκαπέντε μέρες ( που δέκα πήγες πέρσι ,αλλά να μην το κάνουμε θέμα) με τα παιδιά στο εξωτικό Λουτράκι και προσπαθείς να με πείσεις ότι στην χειρώτερη εφάμιλλο είναι της Σαντορίνης ... Αποτελειώνοντας με , με το υπέρτατο επιχείρημα : «γιατί έσυ πόσα χρόνια έχεις να πάς στο Λουτράκι και μιλάς ;;; »


Τσου ρε Λάκη ... Και δεν αναφέρομαι βεβαίως σε όλο τον κόσμο που HYUNDAI , KIA , SKODA ,SEAT η δεν ξέρω τι άλλο όδηγεί ... που μένει στο Πέραμα , στο Κερατσίνι , στην Πλατεία Βάθης ή στην Αχαρνών. Οχί βέβαια ... Ομώς παρόλο που από τα παραπάνω , είμαι σιγούρος πως έγινε απόλυτα κατανοητό με ποιούς τα έχω ήλθε τώρα η ώρα για την κορύφωση !!!

Βρέ ζώον έσυ που όδηγείς HUNDAI , KIA , SKODA ,SEAT που μένεις στο Πέραμα , στο Κερατσίνι , στην Πλατεία Βάθης ή στην Αχαρνών, είτε φτωχομπινές είσαι είτε απλά δεν μπορείς διαφορετικά να κάνεις μια αποριά έχω :

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ γιατί ψηφίζεις βρε μαλάκα ;;;

Μου θυμίζεις την θειά μου την Αμερσούδα τη συγχωρεμένη που βρακί δεν είχε ν’αλλάξει πλην όμως εκεί ... ελιά – ελιά και Κώτσο Βασιλιά ! Θα μου πείς και καλά τι να ψηφίσω ;
Εντάξει δεν μπορώ εγώ όλα σου τα προβλήματα να λύσω ...
Καταλαβαίνω όμως και την απελπισία σου με τον άλλο τον πιπίλα που έχεις απέναντι
( Μεταξύ μας ... όλα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουνε..., πως του τόλεγε και ο ντάντυ ??? EOK και NATO το ίδιο συνδικάτο ;;;)

Όμως ξεφύγαμε ...

Υπεραπλούστευση μπορεί να είναι, αλλά δεν πιστεύω να νομίζεις χρυσό μου, ότι την ΝΔ μόνοι μας εμείς μόνοι μας από την Εκάλη, την ξαναβγάλαμε ;;; Γι ΄αυτό να μην ξανακούσω κιχ !!!

ΣΚΑΣΜΟΣ Νεοδημοκράτες του Αιγάλεω, του Περάματος και της καρβουνιασμένης Πελλοπονήσου ...

5 comments:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Χααα.... τρέχω στο Γλάρο να του διαβάσω την ανάρτησή σου...
η αντίθεσή του με τους δεξιούς ήταν πάντα το εξής (κατά Γλάρον) σκεπτικό...
Από τη στιγμή που αναγκάζεσαι κάθε πρωϊ να σηκώνεσαι για το μεροκάματο, είσαι εργάτης...
΄Οπερ έδει δείξαι...
Τα ευκόλως εννοούμενα να παραλείπονται...

Καλό Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Anonymous said...

Hello...

Anonymous said...

@φύρδην-μίγδην :aaaaa σου κλέψανε το μάτι υπάρχει κάποια "dreamer" mε το δικό σου μάτι ...
check it nloner.blogspot.com

Αλητισσα said...

Ωραια τα 'λες φίλε μου αλλα δεν ξερω αν θα σε ακουσει κανενας..
Καλα κι εγω τα παιρνω με τετοιους τυπους..
Σε χαιρετω..
ΥΓ..και η Αλητισσα ειναι καλα..
χα χα..

Παιδίσκη ερωμένη said...

Εμείς οι γαλάζιοι των συνόρων Γκύζη-Πολυγώνου-Τουρκοβουνίων είμαστε καλά;

Powered By Blogger

Labels