Monday, January 7, 2008

Οld maids ....



Προσοχή κυκλοφορούν ανάμεσα μας !!! ¨Αρρωστες , αθεραπευτα και αμετάκλητα άρρωστες… με χιούμορ κι αντανακλαστικά αποστειρωμένα … εκεί όπου η επιστήμη συναντά τον φεμινιστικό(;) καθωσπρεπισμό !!!
Νεογεροντοκορισμός μα και ανωτερότης ! Ναι, ναι , λογική κι ευαισθησία, συχνά συνοδευόμενη με την συγκαταβατική αποδοχή. Ξέρετε εσείς , ελαφρό κούνημα της κεφαλής , ίσως κι ένα φρύδι ανεπαισθήτως ανασηκωμένο , όσο επιτέπουν οι καλοί σας τρόποι !!!
Όχι δεν υπάρχει γιατριά σ'όλες εσάς που κρυφά μα και γλυκόπικρα γοητευμένες καταπιέζετε τις ορμόνες σας ... Μα ... σας εκδικούνται αυτές κι ας μην το καταλαβαίνετε. Σας εκδικούνται με την ξινίλα στη μούρη ... Δεν κρύβεται καλή μου . Από χιλιόμετρα μπαμ κάνει η μούρη της αγάμητης

( ω, μα ναι καλή μου και βέβαια, από άποψη βεβαίως !!!)

16 comments:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Αν φαίνεται λέειιιι....
Ποιά ρου@@@να, σε πείραξε σήμερα ψυχή μου και γιορτάζεις;
;-)))

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αλητισσα said...

Αν υποψιαστώ ότι η αγαμία φαίνεται στη μούρη μου..θα πεθάααανωωωωωωωωω..
Αι στο καλό σου πρωί πρωί!!!
Φεμινίστρια δεν είμαι όμως το δηλώνω ευθαρσώς!!αμ πως..!!!
Αχα χα χα χ α...
Μια φορά ηταν να αλλαξουμε προϊστάμενο..Ενας συνάδερφος μας έλεγε τα σενάρια της επόμενης ηγεσίας..Ενας εκ των υποψηφίων γυναίκα..Τον ρωτούσαμε τι παίζει..
"Ένα θα σας πω!" μας είπε "Αγάμητη.."
Κατόπιν τούτου σιωπήσαμε όλοι..
Διότι την δόξα πολλοί εζήλεψαν την αγαμία ουδείς..

Είδες που παρασύρθηκα και ξέχασα να σου ευχηθώ;
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ
ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΣ..
και όπως λέει και η σοφή παροιμία
"Σπιτι δίχως Γιάννη,προκοπή δεν κάνει.."
Να σε χαιρονται λοιπόν..!!!

fish eye said...

γιαννηηηη...χρονια σου πολλαα..και ευτυχισμενα..και μην αφηνεις κανεναν ή μαλλον καμμια να χαλαει τη μερα σου!!
φιλια

insomnia#3 said...

βρε κορίτσια ... ευχαριστω

πάντως κανένας δεν με πείραξε !!!
ή μάλλον καμμία ... φαίνεται όμως ότι έχω αρχίσει να χάνω το στυλ μου ... το προβοκατόρικο εννοώ ...

insomnia#3 said...

Αν κι εδώ που τα λέμε αποτυχημένο από χέρι ήταν το post γιατί ποιά ευγενής αναγνώστρια θα επετίθετο , αναγνώρίζοντας εμμέσως πλήν σαφώς το ... προσωπικό της δράμα ???

Αν και για να σοβαρεύτω ... φυσικά και δεν αφορούσε καμμιά από τις virtual φίλες μου ...

Οπότε , λέω οπότε , ... Σας στέλνω με mail tις λεπτομέρειες (διευθυνση , ώρες κλπ ... ) ε, και με την σειρά ... τα βρίσκουμε ... lol

(ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΌΤΙ ΤΗΝ ΜΈΡΑ ΤΙς ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΌΤΙ ΘΈΛΕΙ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ Ο "ΑΓΑΜΗΤΟΣ" ....lol !!!)

fevis said...

Εννοείται πως δεν θα το πιάσω καθόλου το υπονοούμενο...

insomnia#3 said...

Ωπα , νάτα μας πάλι ... βρε του μαύρου του χαμού έχει γίνει εδώ μέσα Αμερικαν μπάρ μου το κάνατε...

Ποιό υπονοούμενο πάλι δεν θα πιάσεις εσύ καλέ ???

insomnia#3 said...

Asxeto

Ρε , κανένας άντρας δεν μπαίνει εδώ μέσα ???

Τι στο διάολο αντροδιώχτη έχω ???

Αντε γιατί στο τέλος θα καταντήσω να κεντάω σταυροβελωνιά εδω χάμω με τις φίλες μου ....

insomnia#3 said...

ωχ κι άλλη δεν θα πίασει το υπονοούμενο λέει ...

Μου την σβούριξε τώρα για τα καλά κι αυτή ...

Ma καλά ούτε ένα τόσο δα μικρό, μικρούτσικο υπονοουμένάκι να μην μπορείς επιτέλους να αφήσεις ???
Κι αμέσως , τσουπ "η βουλωμένο γράμμα διαβάζω" αμέσως να το πιάσει

Μπά σε καλό σου fevis μα βρε στο αέρα ???

για όνομα ...

Mustafa Şenalp said...

TY . KOMSU?


ÇOK GÜZEL BİR SİTE.

insomnia#3 said...

τώρα φταίω εγώ που ζήτησα άντρα να μπει εδώ μέσα ???

την ατυχία μου #$%@$%$^!^

Alkyoni said...

μ άρεσε
νεογεροντοκορισμός μα και ανωτερότης
δεν με "βρίσκω" στον καθρέφτη
:p
άντρα ζήτησες άντρα και θα λάβεις
:)
έστιν δίκης οφθαλμός ός τα πανθ ορά
φιλί

Παιδίσκη ερωμένη said...

Χρόνια πολλά καλέ για χθες!!

:-*

Αλητισσα said...

Αμα ξέρεις σταυροβελονιά να μου μαθεις..γιατί η μανα μου ακομα μαραζι το 'χει που δε σκαμπαζα..
Εχω κάτι συνταγιές για γιουβαρλακια..μουρλια..
Αντε καλε παμε και κομμωτηριο κανένα απογευμα..
Ρε συ δεν αφηνεις τα κουλά που θες και άντρες στα σχόλια..
Πρόσεχε τι ευχεσαι..
χε χε χε..

Anonymous said...

ts,,,τσ,,,τσ,,,

Ναι μωρέ σας βαρέθηκα ... κι είπα να το γυρίσω ... κι είδες, δεν πρόλαβα και να που σκαεί μύτη ο ... Οθωμανός !!!

Ιησούς Χριστός νικαεί ...

LOL

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Στο θεό σου...τραντάζομαι από τα γέλια...χάνω τα πλήκτρα, σου λέωωω...
χαχαχαχχα.......
΄Αντρα δε ζήτησες;...

Τσιμουδιά τώρα....
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(υ.γ. να ''σαι καλά!!!)

Powered By Blogger

Labels