Monday, June 18, 2007

" ΓΟΥΤΣΟΥ - ΓΟΥΤΣΟΥ "


Μπλογκογούτσου - γούτσου , αυτό ακριβώς !!!
Μα... , είναι το καλύτερο μου εδώ μέσα ... βρε πείτε με ασπλαχνο κι εγωιστή , άκαρδο που τον πόνο τον αβάσταχτο να καταλάβει δεν μπορεί . Εγώ εκεί , θα επιμένω . Τι ραγισμένες καρδιές , τι πουτάνες κοινωνίες που τους αδίκησε τους μπλογκονέους και τις μπλογκονέες ... απ'όλα έχει ο μπαξές !!!
Ξεκινάει λοιπόν "η νέα" και δημοσιεύει το πρόβλημα , βρε θες ο άκαρδος Διευθυντης να'ναι αυτό , βρε μη και να'ναι απροσωπη η στυγνή εργοδοσία ? Ή πάλι "ό μπάμπης" που δεν της καθέται ??? ¨Η το χειρώτερο απ'όλα ... βρε μην είναι εκείνο το φίδι το κολοβό , που μεσα στο σπίτι ολημερίς την είχε ... και τώρα έκεινή τον μπάμπη τον δικό της της τον πήρε ...
Οχι, το πρόβλημα αυτό καθ'αυτό δεν έχει καμία μα καμία σημασία. Αν και βέβαια από προβλήματα ... όσα θες . Δύο είναι όμως οι κατηγορίες οι βασικές... από την μιά τα προβλήματα και από την άλλη οι προβληματισμοί ...(sic!!!)
Ε, εκεί πια το γέλιο , μέχρι δακρύων ... γιατί η γκομενα η σωστή ε, πως , έναν προβληματισμό θα τον έχει , δεν θα τον έχει ???
Εδώ δεν συναντας "μπάμπηδες" και φίδια κολοβά , όχι αυτά είναι προβλήματα για τις δευτεράτζες ... όχι, εδώ κυριαρχεί ο αγνός ο ανόθευτος ο προβλημάτισμος !
( σημ. συνήθως αυτό πάει together με το παραγνωρισμένο συγγραφικό μας το ταλέντο , αλλά όχι , όχι και χιλιες φορές όχι, για την πουτάνα την κοινωνία δεν θα ξεπέσουμε εμείς να πούμε )
Και συνεχίζω ... ε, βρε τι προβληματισμένες έχει ο μπλγκομπαξες !!!
Και να η χιλιοστή της μοναξιάς ανάλυση και να οι Θάλασσες και να τα κύματα , οι νύχτες και οι σιωπές , τα στιχάκια (κι οι λογοκλοπές βεβαίως - βεβαίως ),και ο έρωτας .
Αχ , αυτός ... λίγο πριν την εμμηνόπαυση ... τι σκληρός που είναι , ο ιδεατός βεβαίως - βεβαίως , γιατί του συζυγου ... περί σκληρότητος ούτε λόγος να γίνεται ...
Προβήματα λοιπόν και προβληματισμοί , πόνοι κι αναστεναγμοί , μα και πάλι δεν είναι αυτό το θέμα μας το σημερινό ... Ολά αυτά υπό κάποια εννοια απλά γραφικά θα μπορούσανε να είναι ( αν και εμείς την χαιρόμαστε την δυστυχία των άλλων , για σε παρακαλώ !!! ).
Εκεί καλοί μου που έρχεται η κορύφωση είναι όταν πλακώνουνε οι παρηγορήτρες ...
ε, ρε γλέντια ...
Όλοι, μα βρε όλοι πιά να μας νοιώθουν ;;; και να τα " μην στεναχωρίεσαι " , και τα " θα περάσει βρέ " και βεβαίως οι ευχές: " να του καεί το dvd του κερατά ,κι αυτή η σκρόφα άσπρη πλύση να μην την ξαναματαδεί ..."
Κι ύστερα πλακώνουν κι οι "μπλογκολιγούρηδες" χμ... αυτοί βρε , έλα μου που δεν τους έχεις δει ...
Δεν υπάρχει post πικραμένης μπλογκογκόμενας που να μην έχουνε αφήσει comment ... και λέγε , λέγε το πιστεύουνε οι γλίτσες πως συμπαραστεκόμενοι ... όλο και κάτι για τα δοντάκια τους θα περισέψει !
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


16 comments:

takis said...

θα σε παραπέμψω στα αμέσως προηγούμενα ποστ σου (αν θές και πιο πίσω)

6/6/2007
"..Θα έλθει όμως μια νυχτιά που η δικιά μου – επιτέλους – η αυγή θα την διαδεχθεί . Μόνο που τότε εσύ δεν θα είσαι πιά εκεί . Μα ακόμα περισσότερο , τότε , ούτε κι εγώ δεν θα είμαι σε θέση την απουσία σου ν’ αντιληφθώ . . ."

25/5/2007
"..Άργησες , άργησες πολύ . Και τώρα τίποτα δεν είναι πιά ίδιο .Πως θα μπορούσε άλλωστε ;
Χρυσαλοφουρφουρα, θαλασσοαγκαλιασμένα δεμένα στης αλκυόνης τα δεσμά
Εδέσματα εξωτικά
Ή μια απλή κρεμούλα ???

- Έχει όμως ποιητικότητα η γραφή του..."

χα, χα,.. ακολούθησαν σχόλια ..και τα ευχαριστώ που μοίρασες..

Α βρε κρυφο-μλογκογουγούτσου.. πόσα ξέρεις!..

Alexandra said...

lol!

καλά τα λες και είναι όλα λογικά... εξαρτάται πάντα για ποιο λόγο χρησιμοποιεί το μπλογκ. ίσως αφορά περισσότερο αυτούς που το έχουν σαν ημερολόγιο.

bebelac said...

Μην τα λες αυτά, γιατί μετά ποιος θα με παρηγορήσει εμένα για τον Μπάμπη;;; ε;;;; και ποιον θα έχω να βρίζω το φίδι το κολοβό;;;; Νομίζεις πως περισεύουν λεφτά για ψυχανάλυση;;;

insomnia#3 said...

...Χμ Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής για πρώτη φορά νευριάσα με σχόλιο ...και αναφέρομαι σ'αυτό του "Takis"
Εξηγούμαι ... δεν μπορώ να καταλαβω τι σχέση μπορεί να έχουν τα προηγουμένα posts μου με το θέμα ...¨ομως πιθανόν και να έχει δίκιο ... Βρε λες να είμαι κρυφογούτσου - γούτσου ???

TO ΘΕΤΩ λοιπόν στην κρίση σας και παράκαλώ όσοι πιστοί προσέλθετε .

ΕΙΜΑΙ ΚΡΥΦΟΓΟΥΤΣΟΥ_ΓΟΥΤΣΟΥ ???

ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ >>> ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ...

GIANNIS ...

insomnia#3 said...

κι επειδή ακόμα δεν έχω συνέλθει από το σοκ ... μην μπερδεύουμε τις φιλικές σχέσεις που μπορούν να ανπτυχθούν έστω και μέσω των blogs ,την εκτίμηση και εντέλει τον σεβασμό που μπορούν να σου εμπνεύσουν ορισμένα τουλάχιστον άτομα εδώ μέσα ... με όλη την υπόλοιπη γλίτσα που κυκλοφορεί ...

Και προφανώς θα ευχάριστήσω την Bebelac , την Alexandra και όποιον άλλο εκτιμώ ... γιατί αλλιώς θα ήταν τουλάχιστον σχιζοφρενικό να ήμουν εδώ θεωρόντας σας όλους μαλάκες...

takis said...

Εννοείται οτι το σχόλιο μου γράφτηκε περισσότερο με χιουμοριστική διάθεση...

Στα σοβαρά όμως, όλοι έχουμε στιγμές που είμαστε λίγο ή πολύ "γούτσου γούτσου" και γιατί αυτό να είναι κακό? το θεωρώ ανθρώπινο...με αυτή την έννοια εκτιμώ το σχόλιο της bebelac που παραδέχεται την ανάγκη κάποιου "γούτσου-γούτσου".(ειδικά οταν δεν υπάρχουν φράγκα για ψυχανάλυση!..)

Υπάρχει και ένα άλλο θέμα(που ίσως δούλεψε υπόγεια σε μένα διαβάζοντας το πόστ σου) δεν συμφωνώ πολύ με την θέση του κριτή των άλλων..ειδικά όταν έχει να κάνει με ανθρώπινες καταστάσεις..πχ. εγώ δεν θα μιλήσω για γλίτσα..έστω και αν γενικά συμφωνώ μαζί σου ότι μπορεί και να υπάρχει..οχι για τίποτα άλλο, αλλά για κάποιους άλλους μπορεί να είμαστε κάτι χειρότερο..
Με όλα αυτά δεν λέω να μη γίνεται κριτική (εγω και αν είμαι υπερ!...)απλά η "μέθη" της κριτικής ίσως να οδηγεί σε παρεξηγήσεις κάποιες φορές.

Τελικά είσαι προβοκάτορας! αλλά και αυτό εχει στοιχεία γούτσου γούτσου όταν το κάνεις με γλυκό τρόπο..

Υ.Γ Δεν εχω και χρόνο να μπλογκολιγουριάσω γμτ μου..οτι μπορώ κάνω όμως..

insomnia#3 said...

χμ...

ΔΗΛΩΣΕΙΣ/ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Προς Takis : Πραγματικά εφυής... και αυτό ειλικρινά το λέω χωρίς καμιά ειρωνική διάθεση.Πραγματικά χαίρομαι τον διάλογο μαζί σου, όπως με όλους έχουν πραματικά αίσθηση του χιούμορ...

Η απάντηση σου στα "προβοκατόρικα" μου που δεν μπορώ συχνά να τους αντισταθώ (sic!!!)πραγματικά με βρίσκει ,σύμφωνο !!!

Και όσο για την αγαπημένη μου bebelac έδω ισχύει η προηγούμενη μου δήλωσις προς το alter ego σου τον bar-ufo-s :

Κάτω τα ΄βρωμερά σας χέρια ρε !!!
Εγώ την είδα πρώτος !!! ( Αυτό κι αν εμπίπτει στην κατηγορία γλιτσογουτσου-γούτσου , έτσι δεν είναι my dear ??? )

Αλεπού said...

Εμένα μ' αρέσει το τυπάκι της φωτογραφίας :)
A, και το Dance me to the end of love!

takis said...

Για να μην υπάρχει παρεξήγηση λέω να αφήσουμε τη Bebelac να διαλέξει...
Bebelac, (σιγά να μη ακούει τώρα..) σήκω πάνω πάρε μία απόφαση τέλος πάντων..δηλ. μέχρι που πρέπει να ρεύσει το αίμα..εχεις τρείς στη ποδιά σου! (βάζω και τον Μπαρούφο μέσα..)και ο ενας καλύτερος απο τον άλλον..(λέμε τώρα..)

Αλλά αυτή είναι η ζωή φίλε insomnia, οι γυναίκες μοιράζουν τα χαρτιά..το αξίζουν όμως.. και ετσι η ζωή γίνεται πιο ενδιαφέρουσα..για όλους.

bebelac said...

Προς Insomnia, Takis & Barrufo

Λοιπόν παιδιά, μην σκοτώνεστε...
Ο καλύτερος κερδίζει... (για ενημέρωση περί προσόντων τέλειου άνδρα, διαβάστε το τελευταίο ποστ μου)και τα ξαναλέμε...

BeBe said...

Με συνεπήρε η κομματάρα, Dance me to the end of love, και ξέχασα το αρχικό μου σχόλιο.
Όπως και να έχει,με βρίσκεις σύμφωνη σε πολλά σημεία, το να έχεις βιώσει όμως μια κατάσταση και να γράψεις πως καταλαβαίνεις τον άλλο,είναι θεμιτό.
Το too much, ναι αυτό είναι το ενοχλητικό, ειδικά όταν κάνει μπαμ πως είναι ψεύτικο..
Καλησπέρες

Αλητισσα said...

Υπαρχουν σε ολα τα πραγματα πολλες πλευρες..
Πιθανον εχεις δικιο,πιθανον ολα ειναι μαλακιες οπως τα παρουσιαζεις ομως ποιος αποφασιζει για το τι πρεπει να γραφει κανεις στο blog του για το αν ο προβληματισμος του καθενος μας ειναι "σωστος" ή "λαθος" για τον αν το γουτσου γουτσου τελικα ειναι κακο?
Κι αν τελικα τα blogs ειναι αυτο που περιγραφεις γιατι χαλας το χρονο σου εδω?
Ή μηπως τελικα νιωθεις "σωτηρας" που δεν χαϊδευει αυτια?
Δεν προσπαθω να σε κρινω κι ουτε με αφορα τελικα τους προβληματισμους μου σου λεω με πολυ σεβασμο στο οτι ειμαι στο "χωρο" σου..
Την καλημερα μου..

insomnia#3 said...

(http://www.blogger.com/profile/05620608187449954210) αλητισσα ....

Μου αρέσει η διακριτηκότητα σου, μην ανησυχείς στον "χώρο μου" όλα ελεύθερα είναι! Ωστόσο αισθάνομαι ότι οφείλω μερικές διευκρινήσεις :
- Δεν απαξιώνω γενικώς και αορίστως .Υπάρχουν πολλά ιδιαιετερώς αξιόλογα άτομα εδώ μέσα.Για τον λόγο αυτό και συνεχίζω.(ελπίζω να μην ακούγεται αλλαζονικό αυτό !!! ) Όμως στ'αλήθεια πες μου δεν έχεις νοιώσει κι εσύ να υπάρχει κολακεία και ψέμα ??? Και βέβαια εγώ προσωπικά διαφωνώ με την ευκολία που "ανοίγονται" ορισμένοι σε τόσο προσωπικά ζητήματα, λαμβάνοντας βεβαίως υπόψη σαν εξαιρέσεις του κανόνα, συγκλονιστικά blogs ,όπως αυτό της ΑΜΑΛΙΑΣ !!!

...και ακόμα ειλικρινά με ενδιαφέρει να μου πείς που ή μάλον πως διέκρινες τον ΣΩΤΗΡΑ ???

Γιάννης

Παιδίσκη ερωμένη said...

Στα γούτσου γούτσου μπλογκς θα γλυστράμε απο τα σορόπια και εδώ απο το δηλητήριο ε?

;)

insomnia#3 said...

@παιδίσκη ερωμένη : Εγκρίνω και επαυξάνω ... να κι ένα σχόλιο αρκούντως καυστικό !!! Εύγε

bar-ufo-s said...

Είμαι γούτσου γούτσου. Σας παρακαλώ γαργαλίστε με. Αχ! Είμαι τόσο σπουδαίος ο πούστης. Μα ελάτε ελάτε πες το κι εγώ θα σας το ανταποδώσω. Θα σας πω πόσο σπουδαίοι είστε κι εσείς που καταλαβαίνετε πόσο σπουδαίος είμαι εγώ. Αν κι αυτό το τελευταίο θα είναι ψέμα, γιατί δεν είστε σπουδαίοι, αλλά επειδή εγώ είμαι σπουδαίος σας λέω κι εσάς έτσι για να μη χαλιέστε. Μπράβο, μπράβο καλά μου παιδιά

Χρυσόστομε Ιωάννη να είσαι καλά. Αν κάτι μ' αναγουλιάζει στα blogs είναι η ανέξοδη και άφθονη συμπάθεια και ευαισθησία. Σκεφτομαι ότι αν ολοι οι bloggers ήμαστε τόσο ευαίσθητοι κι εκεί που αυτό κάτι μας κοστίζει τότε να κατεβουμε στις εκλογές. Οι αντίπαλοι μόνο συνασπισμένοι μπορούν να μας νικήσουν.

ΥΓ μήπως μπορείς να κταργήσεις αυτή τη γούτσου γούτσου λεκτική επαλήθευση στη δημοσίευση των σχολίων γιατί μας τη σπάει κάθε φορά;

Powered By Blogger

Labels