Tuesday, June 26, 2007

ΑΓΓΕΛΙΑ : Αααααβαδιστα....Εντελώς παντεμένη,

(εμπνευσμένο από post της aurora)



Λοιπόν εμπρός για την μεγάλη αποκάλυψη ...
Εντελώς παντρεμένος ων... έναν απλό αλλά βρε παιδί μου επίσης εντελώς αναποτελεσματικό τρόπο έχω βρεί... και μια και δεν τα'χω μέχρι στιγμής καταφέρει λέω να σας τα εξομολογηθώ μπας κι εσείς λύση στο πρόβλημα μου βρείτε...

- Ποιό το πρόβλημα ??? Μα τι άλλο από το άγριο,ακόρεστο και αχαλίνωτο SEX (sic!!!) ,
γιατί 11 χρόνια παντρεμένος , έ , σε όμαδα υψηλού κινδύνου πλέον ανήκω!!! (όποιος έχει περάσει από φάση sex των "εντελώς παντρεμένων" καταλαβαίνει...lol)

Εγώ όμως κάθησα και το σκέφτηκα το πράγμα , αμέ !!!
Είπα : την γυναίκα μας την αγαπάμε , για την κόρη μας πεθαίνουμε και γενικά κάλα είμαι ο αστός , so τι μας λείπει ... ok ,και πως θα το βρόυμε ελαχιστοποιώντας τους κινδύνους, βεβαίως-βεβαίως ???

Και πάνω που απολάμβανα την χιολιοπαιγμένη τσόντα από την espresso (sic again !!! ), μου ήλθε φίλοι μου οι φλασιά !!! Μα ναι αυτό ήταν ,πως δεν το είχα τόσο καιρό σκεφτεί ??? θα ξεκινήσω BLOG … yesssssssssssssss

To ξεκίνησα λοιπόν χαρά γεμάτος , και να οι λογοτεχνίες, και να οι συμπάθιες και να τα comments … Το ένοιωθα πως πλησιάζω. Επιτέλους θα την βρώ.
Γιατί δεν μπορεί , κυβερνοχώρος έλεγα είναι αυτός ,ε, κάπoio άλλο ναυάγιο της ζωής δεν θα το βρώ; Θα το βρω !!!
Δεν νόμιζα όπως καταλαβαίνετε , ότι έψαχνα ο ανόητος και κάτι το δύσκολο να βρώ!!!Μάλιστα το είχα επαρκώς στην σκέψη μου προδιαγράψει :
Παντεμένη ( ε, να μην έχει δηλαδή και πολλές απαιτήσεις – εξόδους στας διαδκεδάσεις δηλαδη…και τέτοια ) οπότε έλεγα ξεκάθαρο θα ήταν… εκτιμώντας εκείνη το σφριγιλό μου κορμί , θα έπιπτε αμέσως… yes !!!!

Πέντε μήνες μετά ,150 posts, 1012 comments με τόνους συμπάθειας δηλώνω πλήρως απογοητευμένος από εσάς και το κυριώτερο ,χάλασε το dvd και η πουτάνα η espresso ,έπαψε να βάζει τσόντες ...


20 comments:

Anonymous said...

Τι να πω,ινσομνια,καλο μου παιδι?Υπαρχει προβλημα,το νοιωθω!Απ'ολους εμας-τους ,εστω και softlier,παντρεμενους-δεξου την αμετρη συμπαθεια μας!(βγες και λιγο εξω ομως,ταχα δηθεν οτι ψαχνεις ενα πολυ σπανιο πούρο,και θες τουλαχιστο 5-6 ωρες εκτος σπιτιου για να το βρεις,και πρεπει να αγοραζεις 1 την ημερα γιατι ειναι σε ειδικο humidor,αλλοιως χαλαει,και ξερεις εσυ ,κατι θα βρεις...αν η αναγκη ειναι μεγαλη,που,οπως καταλαβαινω,ειναι!!!
Με αγωνιστικους χαιρετισμους,
Ο αγνωστος φιλος!

diva said...

ααααααααχαχχαχαχαχχαχαχχα
αχ
συγγνώμη
αααααααααααααααχαχχαχαχχχαχχαχαχ
δεν μπορώ να κρατηθώ
ααααααααααχαχχαχαχχαχαχαχχαχαχαχα
Ζείτε ένα Δράμα!

kelly alamanou said...

καλόοοοοο χα χα χα ! Τι να σου κάνω που και μεγαλύτερη σου είμαι,και σε νησί μένω! χα χα χα έχεις χιούμορ παναθεμά σε δροσιστικό, και και είναι και τούτη η ζέστη ο θεός να φυλάει....

Παιδίσκη ερωμένη said...

Για πείτε μου κι εμένα καλέ, πως είναι η φάση του σεκς των εντελώς παντρεμένων, που δεν ξέρω...

Anonymous said...

Παιδισκη ερωμενη,εχεις αποριες,το αναγνωριζω!Πως να ειναι αραγε το σεκς των παντρεμενων...σαμπως θυμαμαι??Ο ινσομνιας,ομως,κατι μου λεει οτι παρα το κλαμμα του το γοερο,κατι περισσοτερο ξερει!Ας καταθεσει κι αυτος λοιπον την αποψη του!Και τα ξαναλεμε...!

kelly alamanou said...

Παιδιά φαντάζεστε να υπάρχει ένα παραλληλο σύμπαν όπου το σεκς των εντελώς παντρεμένων να είναι αχτύπητο;;;;;;

vanilia said...

Μα γιατί όλοι οι άντρες οι 'εντελώς παντρεμένοι' όπως λέτε, σκέφτονται έτσι? Πάντως είσαι ειλικρινής! Καλό αυτό! Εχω κι εγώ μια απορία. Οι απλώς........ παντρεμένοι τι κάνουν? Ποιά η διαφορά? Ξενοκοιτάγματα και ξενοπηδήγματα ΟΛΟΙ κάνουν!Καλό η κακό δεν το κρίνω! Αυτό είναι άλλο θέμα!

insomnia#3 said...

@anonymous : Αν και ποι αρχές μου δεν το επιτρέπουν σε ανώνυμους ν'απαντώ για σας θα κάνω μία και μόνη εξαίρεση ...

so: Δεν καπνίζω ρε γαμώτο αλλά και αν κάπνιζα μόνο έναν τρόπο εξόδου μου εξασφαλίζουν οι συμβουλές σου .εκτος κυριολεκτείς και στα πουράδικα συχνάζουν κι άλλα ναυάγια της ζωής προθυμα για συγκλονιστικές νύχτες !!! :-))

insomnia#3 said...

@v : Καλή μου κανένα δράμα δεν ζω, απλά αποφάσισα να σας τσιγκλίσω λίγο ...αϊντε γιατί πολύ καθως πρέπει μου παρουσιάζεστε όλοι οι προβληματισμένοι !!! ¨-))

insomnia#3 said...

@rodoula-kelly : Kαι περιοδίες κάνουμε και σε νησία πηγαίνουμε ...

¨:->

insomnia#3 said...

@παιδισκη-ερωμένη: θα εννοείς προφανώς το κάτι σαν sex !!!

αλλά τι να περιμένεις παιδισκη ακόμα κι έχεις πολυ καιρό μπροστά σου για να εξελιχθείς σε σωστή ερωμένη , όμως μην ανησυχείς με την ακόρεστη ( χυδαίο υπονοούμενο!!!) δίψα σου (έλα μην ξεφεύγουμε ) για μάθηση, σε καλό δρόμο σε βλέπω !!!

insomnia#3 said...

@vanilla: Πάτε να μου χαλάσετε την συζήτηση. σας επιπλήττω σκαιότατα.Και άκου να σου πω ...δεν ήλθες εσύ τώρα εδώ να με καταρακώσεις !!! Γιατί αν όλοι πηδιούνται σαν τα άγρια σαλιγκάρια τότε πως η ESPRESSO έφτασε τα 200.000 φύλλα ??? Ε;ε;ε;

{εγώ μόνο ένα αγοράζω¨:-)) }

vanilia said...

Συγνώμη αν σας καταράκωσα,αλλά ήμουν αυθόρμητη γι αυτό!Ε!Τώρα εντάξει, αν δεν πηδιούνται όλοι, ένα μεγάλο ποσοστό, σίγουρα!Όσο για την ESPRESSO, νομίζω πολλοί την αγοράζουν, ασχέτως! ( εγώ πάντως όχι)!

insomnia#3 said...

@vanilia:
-ουφ ησύχασα τώρα

-εδώ που τα λέμε ούτε κι εγω την έχω ποτέ αγοράσει.

Sardonian said...

όχι άλλο σεξ ρε παιδιά
έλεος
πας στη δουλειά- σεξ
πας στο σουπερ μαρκετ- σεξ
βγαίνεις στο δρόμο - σεξ
γυρίζεις πτώμα από το σεξ στο σπίτι- σεξ
έλεος δηλαδη
ένα κορμί , πόσο να αντέξει;

insomnia#3 said...

ω..,ω...,ω..., sardonian καλε/η μου μα πόσο σας θαυμάζω,είσθε ο/η ήρωας/ιδα μου !!!

Εσας δηλαδή που σας περισσευει τόσο sex !!!

Anonymous said...

@insomnia:εκοψες το καπνισμα?Απο ποτε? Εν πασει περιπτωσει,ας αφησουμε τα πουραδικα!(και την ανωνυμια) Κανε μια βολτα με τους φιλους σου που και που! Αλλα τωρα, στα διαφορα καλοκαιρινα bar,μη ψαχνεις κατ'ευθειαν να βρεις τραπεζι να καθησεις,λεμε τωρα,κατσε λιγο ορθιος στη μπαρα,open to potential interactions...κατι θα γινει...εχει ο Θεος!!Βοηθαω καθολου??
Παντως,περα απο την πλακα,αφου ο καθενας καταθετει unbiased την αποψη του,θα πω κιεγω τι νομιζω:ο γαμος,με η χωρις παιδια, ειναι μια ειδικη σχεση που πρεπει να διεπεται απο θετικη δυναμικη.Δηλαδη:ειναι αντιληπτο,και θεμιτο ισως, να ξενοπηδας ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ,τα πρωτα χρονια,για να επιβεβαιωσεις κιολας την ορθοτητα της επιλογης σου(της η του συζυγου σου)μεσα σου,οσο περνα ομως ο καιρος ,λογικα ,θα πρεπει η διαθεση της απιστιας να ελαττωνεται,υπο τη προυποθεση οτι ,σε ολες τις περιπτωσεις, δεν σου μενει απωθημενο,με καποιο απο τα ...θεματα!(και εχεις κανει σωστη επιλογη!)Οποτε,ετσι,μετα απο καμμια δεκαπενταρια χρονια γαμου,ουτε που σε ενδιαφερει να κανεις τιποτα με αλλη γυναικα,το'χεις δει το εργο!!

insomnia#3 said...

Ω!!! αποκάλυψις τώρα ... ιδιαίτερα μετά το "unbiased"...καλώς τον !!!

Μιά και όμως φένεται να μιλάς σοβαρά,θα καταλαβαίνεις ασφαλώς ότι με χιουμοριστική και μόνο διάθεση γράφτηκε το post μου...και ίσως επειδή μ'αρεσει ιδιαίτερα να τους ξεκουνάω λίγο - όσο μπορώ δηλαδή - εδώ μέσα ...μοναδικό μου όπλο λοιπόν ο αυτοσαρκασμός... αλλά από το σημείο αυτό μέχρι του να τα πέρνουμε στα σοβαρά ... ε,κάποια απόσταση υπάρχει !!!

Όμως η έκπληξη έρχεται με την δικιά σου ανάλυση ... εσύ αυτά που γράφεις εντελώς παντρεμένε μου τα εφαρμόζεις ???

Anonymous said...

Εννοειται,οτι καταλαβαινω τη χιουμοριστικη σου διαθεση,και σ'αυτη τη "συχνοτητα" ειχα προθεση να απαντησω,χωρις καμμια προθεση εξ'αυθεντιας διδασκαλιας,η κατι παρομοιο! Τωρα βεβαια,οσον αφορα στο δευτερο σκελος της ερωτησης σου,θα σου απαντησω,εν πασει ειλικρινεια,οτι με αυτα που εγραψα ειμαι γενικως ευθυγραμμισμενος,αρκετα χρονια τωρα,και, ενω οι...οποιες ανησυχιες μου βαινουν συνεχως μειουμενες,θα'λεγα οτι χρειαζονται μερικα χρονακια ακομη για να κατασβεσθουν εντελως!!
And,by the way,regardless of the previously said,it's a pleasure visiting your blog...old chum!!

takis said...

Δυστυχώς έλλειψα όταν ανέβαινε αυτό το συγκλονιστικό πόστ και τα συνοδεύοντα σχόλια..τώρα αισθάνομαι μακρυά ..ίσως όμως είναι κάτι που μπορεί να απασχολήσει τη μπλογκοπαρέα σε ευθύτερο χρόνο..

Υ.Γ. Μετά 11 χρόνια μπήκες στην ομάδα υψηλού κινδύνου? Αργησες πολύ...
Υ.Γ.2 Κάτω τα χέρια απο την Εσπρέσσο

Powered By Blogger

Labels