Tuesday, November 13, 2007

απολύτως παράλογον !!!

Η χθεσινή μέρα ξεκίνησε μέσα στην καθημερινή τρέλλα . Έπρεπε όσο το δυνατόν νωρίτερα να βρεθώ στο Υποθηκοφυλακειο Νέου Φαλήρου. Όσο το δυνατόν νωρίτερα ε ;;; Καλά .... Καταρχήν αφότου έχω ξεκινήσει συνειδητοποιώ ότι έχω πάρει λάθος αυτοκίνητο κι έτσι μιά και δεν κυκλοφορώ αποφασίζω να πάω από Αττική οδό μη γνωρίζοντας βέβαια πως ακριβώς από εκεί, θα βρεθώ στην Λ. Αμφιθέας ... Καλά σιγά που δεν θα το βρω !!!
Τρία τέταρτα μετά είμαι μπλοκαρισμένος κάπου μέσα στο Παγκράτι αφού προηγουμένως έχω κατά λάθος βγεί από την Αττική όδο προς Κατεχάκη(!!!) οπού φυσικά γίνονταν ο μαύρος ο χαμός . Τα νεύρα μου αρχίζουν να τεντώνονται .ομως ακόμα ... “με λένε Γίαννη κι είμαι καλά” !!!
Μία ώρα και κάτι ψιλά αργότερα, βρίσκομαι επιτέλους στον προόρισμό μου κι τα πράγματα δείχνουν να πηγαίνουν καλύτερα ... Κι η δουλίτσα μου τελειώνει σχετικά γρήγορα κι οι υπάλληλοι εξυπηρετικότατοι όλα τελωςπάντων αγγελικά πλασμένα. Βέβαια από τα γραφείο με ψάχνουν απεγνωσμένα και το κινητό δεν σταματάει , η σύσκεψη με τους Νατοϊκούς , η παρουσιάση που είναι σωσμένη ;;; Μπά, η διάθεση μου με τίποτα δεν λέει να χαλάσει .

Ξεπαρκάρω, αφότου έχω πάρει καφεδάκι και κουλούρι . Και ξαφνικά συμβαίνει ... Το αυτοκίνητο ... κάτι περίεργο έχει πάθει ... βρε να προσπάθω , βρε να ξαναπροσπαθώ ... εκεί αυτό τίποτα ... βρε με τίποτα σου λέω !!! Κανονικά προς Μεσογείων στο Πεντάγωνο να πρέπει να κατευθυνθώ , βρε προς παραλία εκείνο να με σέρνει ... Είχε βγεί κι ένας ήλιος ... σκέτη μαγεία !!!

Ε, τι να κάνω ; Αφέθηκα ... ανακαλύπτω στο ντουλαπάκι ένα ξεχασμένο cd , το κόκκινο album των beetles … λέω στην αρχή ok, θα στρίψω πάνω, από Γλυφάδα και θα πάρω την Βουλιαγμένης ... γουλίτσα καφέ ... yellow submarine … ουπς πάει και η Γλυφάδα ... ντριιιιιν κινητό .... κλικ το σβούριξα !!! Εντάξει ,όμως σε λίγο αναστροφή... γουλίτσα καφε , ανάβω κι ένα camel .Λιμανάκια στην Βουλιαγμένη,love - love me too… Ουπς να κι ο φουρνος στην Βάρκιζα ... ok μικρή στάση για πιροσκί ... βρε πόσα χρόνια έχω να βρεθώ εδω !!!
Ενα τεταρτάκι αργότερα , ξανά στο αυτοκίνητο , γυρίζω το κλειδί ...Yesterday … δεύτερο τσιγάρο , η λιακάδα καλά κρατεί και το αυτοκίνητο τα δικά του… Ok!!! this is the end ...

Μία ώρα αργότερα , έχω βγάλει το πουλόβερ, τα μανίκια ανασηκωμένα , μόνος, χαλαρός και ... απόλυτα ευτυχισμένος , στο .... Λαύριο !!! Τσίρος , ουζάκι και οι beetles έχουν απ’ώρα παραδώσει σκυτάλη στον ... Στράτο ... «... της γυναίκας η καρδιά ...».

Χριστέ μου ΑΞΙΖΕ τον κόπο !!!
-------------------------------------------------------------------------------------

ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ ... όπου και όπως θέλετε ... αλλά κάντε το !!!

11 comments:

Αλητισσα said...

Να σου πω τωρα οτι εκανες το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ατοπο μου μοιαζει..
Νομιζω οτι το ξερεις καλυτερα απ'ολους..

maria λεμονατη! said...

eisai ki o prwtos!

insomnia#3 said...

Ω, μα τι βλέπω ;;; Νέες αφίξεις ???

Καλώστην !!!

...αλλά βρε παιδί μου αυτό το "λεμονάτη" τι το θες είναι και μεσημέρι ...

...Εκτός κι αν γενικά ορέξεις (sic!!!) , ανοίγεις ....lol

Παιδίσκη ερωμένη said...

Τον Γεωργιάδη λες στη Βάρκιζα εεε?!

Anonymous said...

Μακάρι κάποτε να κάνω τέτοια απόδραση. Σαν πολύ στριμώξαμε τη ζωή μας στα πρέπει και τα χρονοδιαγράμματα.

Alkyoni said...

αδύνατον να μην συμφωνήσω με την Αώρα
καλή σου μέρα

vanilia said...

Και πολύ καλά έκανες!Χρειάζεται κάπου-κάπου να νιώθουμε λίγη ανεξαρτησία από την καθημερινότα και τα τετριμμένα!!

nikisot said...

eilikrina
kanw to peiraia agia paraskeyh ka8e mera
ayto pou les einai h ka8hmerinothta mou
ayto pou mou arese einai to PHRA TO LA8OS AMA3I
xaxaxxaxaxa
8elw thn thlemetafora tou enterprise

insomnia#3 said...

ελληνικούλιά den exei to pc sas ???

insomnia#3 said...

a kai an σου κάνει εντύπωση "το λάθος αυτοκίνητο" έχω και kotero ...pame volta ??? lol

So_Far said...

Αυτό παθαίνετε όλοι οι βόρειοι όταν κατεβαίνετε προς τα μέρη μας, με ήλιο χειμωνιάτικα..
Δεν σας ακούν τα αυτοκίνητά σας και καταλήγετε Λαύριο.
Εγκρίνω !

Powered By Blogger

Labels