Monday, November 19, 2007

PUBLISHING

Μιά ιδέα είναι ... Σκέφτηκα λοιπόν ότι για πολλούς – άσχετο αν το ομολογούν ή όχι –όνειρο θα ήταν, εαν μπορούσαν να εκδώσουν κάτι δικό τους ! Ωστόσο είναι σίγουρο πως ελάχιστοι το έχουν καταφέρει. Ίσως γιατί πραγματικά τα κείμενα τους δεν αξίζουν, ίσως όμως και γιατί δεν το τόλμησαν ή δεν ξέρουν τον τρόπο.
Κι όμως είναι επίσης βέβαιο πως κάποιοι από την bloggo κοινότητα μας τό’χουν ήδη καταφέρει. Να λοιπόν ή ιδέα :
Στείλτε μου , πείτε μου εάν ξέρετε εκδόσεις bloggers κι εγώ θα τ’ανεβάσω εδώ με σκοπό να δημιουργηθεί μιά λίστα. Επίσης τουλάχιστον εγώ στα σίγουρα θα αγόρασω ότιδήποτε έχει εκδοθεί και δεν αναφέρομαι φυσικά σε βιβλία επαγγελματιών συγγραφέων που διατηρούν blog !

O σκοπός προφανής και διττός , αφ’ενος μεν η στήριξη μεταξύ μας , αλλά και πιθάνον μια συζήτηση μ’ εκείνους που τα κατάφεραν γιατί τελικά , ίσως και να μην είναι τόσο δύσκολό να δείτε κάποια από τα κείμενα σας δημοσιευμένα ...

Αν λοιπόν έχετε δημοσιεύσει – εκδόσει ή αν γνωρίζετε κάποιους άλλους bloggers που το κατάφεραν ... αυτή είναι η ιδέα μου ...

14 comments:

ΣΠΙΘΑΣ said...

Καλησπέρα!
Επειδή, εν πολλοίς, έχεις πέσει μέσα και σωστά φαντάζεσαι...μείνε λίγο ακόμη στην αναμονή και νάσαι σίγουρος ..όταν εκδώσω κάτι, που σκέφτομαι...πρώτα θα το γω\νωστοποιήσω σε σένα!
Χαιρετώ :-)

Alexandra said...

έχουν εκδοθεί και κείμενα που αν δεν είχαν πάρει δημοσιότητα, δεν ξέρω αν ποτέ θα είχαν τυπωθεί...

Anonymous said...

@alexandra: Αν καταλαβα καλά αναφέρεσαι σε κείμενα που έχουν δημοσιευθεί σε εφημερίδες στα πλαίσια αφιερωμάτων σε blogs ?

Εγω ωστόσο αν σε κάτι τέτοιο αναφέρεσαι , εννοώ να εκδόσει κάποιος βιβλίο. Ποιήση, πεζό , μυθιστόρημα , οτιδήποτε ... με μιά διευκρύνηση που προσωπικά την θεωρώ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ¨:Να τον εκδώσουν και όχι να πληρώσει ο ίδιος !!!

(Σιγουρα κάποιοι θα καταλαβαίνουν καλά τι εννοώ ... κι αν δεν κατάλαβαν αναφέρομαι σε αυτό που εγώ το θεωρώ πραγματική ξε΄πεσμό !!!)

Anonymous said...

@σπίθα: I am waiting ...

keadas said...

η ιδέα σου ειναι καλή.θα το έχω και εγώ στα υπόψιν.
μου αρέσει ιδιαίτερα ο τίτλος του blog σου (για ευνόητους λόγους)
σ ευχαριστώ που περνας πότε πότε απο τα μάρη μου.

Anonymous said...

Φίλε ξενύχτη, στην έκδοση των μπλογκερς ειδικεύονται οι εκδόσεις του Μαραθιά. Αυτοί εξέδωσαν τον πιτσιρίκο και την κουρούνα. Η introbooks του Κωστόπουλου εξέδωσε την ψιλικατζού και νομίζω ότι έχει κυκλοφορήσει και κάτι δικό της η Renton.

insomnia#3 said...

@kaiadas , doratsirka : thanks και
καλημερα ...(πρωινός σημερα !!!)lol

So_Far said...

Θα μπλέξεις μέσα στην μπλογκο-ίντριγκα και όχι τίποτ' άλλο αλλά οι προθέσεις σου είναι καλές..
Κουράγιο !

fevis said...

Και το βιβλίο του Έντεκα κυκλοφόρησε μόλις και όπου να ' ναι κυκλοφορεί και το βιβλίο του Αθήναιου...

takis said...

Aφου τα έψαλλες σε προηγούμενο ποστ στις "μπλογκοπαρέες",τώρα ψάχνεις εκδόσεις μπλόγκερς..

Ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιοι σε κάτι μπλογκοπαρέες που γράφουν εξαιρετικά..τύφλα νάχουν οι "καθιερωμένοι"..
και ευτυχώς που δεν τους νοιάζει αν εκδοθούν ποτέ...σιγά τα ωά..
αυτοί νάναι καλά και εμείς να τους διαβάζουμε.

ΥΓ Καλά, λες να τους νοιάζει?...
δεν τόχα σκεφθεί!....

Anonymous said...

takis@:απροβλεπτος λοιπόν είμαι ... και για τον λόγο αυτό ... τόσο γοητευτικός !!! lol

(σοβαρά τώρα ... έσυ τι λες δεν ενδιαφέρονται ???, πράγμα που εγώ τουλάχιστον το θεωρώ απολυτως θεμιτό και υγειές !!! )

Stardustia said...

δύσκολο κι επικίνδυνο εγχείρημα...
γιατί πράγματι νομίζω κι εγώ ότι θα μπλέξεις σε ίντριγκες...

insomnia#3 said...

Kala βρε παιδιά αυτή η καταραμένη "ίντριγκα" πόθεν προκύπτει ;;;

Εκδότης δεν είμαι, ούτε σκοπεύω να προμοτάρω κανέναν ...
εκτος κι αν ... Βρε μην μου βάζετε ιδέες ...

Βρε λες να το παίξω εκδότης ??? Με τόσες φιλόδοξες εδώ μέσα , έ δεν μπορεί όλο και κάτι θα βγεί ...

lol

akrat said...

Αίσχος
δεν εντρέπεσθε...
θα εκδοθείτε?
θα εκδόσετε?
εμένα πάντα μου άρεσε να εκδοθώ στα σφαγεία και στην εξαισία λαχαναγορά...
να ρωτήσω όμως.... δεν μου λέτε θα περνάμε τακτικά ιατρικές εξετάσεις???


εκδόστε με εκδόστε με σας παρακαλώωωωωωωωωωωωωωω
έχω μερικά ποιήματα που πεινάνε....

Powered By Blogger

Labels