Wednesday, March 21, 2007

Μια νύχτα από τα παλιά . . .


Είναι κι αυτή μια νύχτα που θα περάσει, με ή χωρίς εσένα η αυγή θα την διαδεχθεί . Τι κι αν εγώ πνίγομαι ; τι κι αν προσπαθώ για όλα αυτά να σου μιλήσω ; για νύχτες δίχως αφή , δίχως όσφρηση και γεύση καμιά . νύχτες μονότονες που καταλήγουν στα ίδια πάντοτε παγωμένα πρωινά . Αίσθηση κρύου μέταλλου σαν τανάλια να σου σφίγγει την καρδιά . Κι εγώ να γίνομαι ολοένα και πιο γλυκανάλατος . Οι λέξεις μου να σχηματίζουν κλισεδάκια ολοένα και πιο σαχλά : « Πετώντας πέτρες δεν σβήνεται το φεγγάρι » ή « μετρώντας τ’ αστέρια δεν έρχεται ο ύπνος » .

Κι εγώ πάλι δίπλα σου . Δίχως φασαρία και τυμπανοκρουσίες μα εσύ να μην το νοιώθεις , τίποτα να μην καταλαβαίνεις . Ως πότε; Σε τι να ελπίσω υπομένοντας τις απανωτές σου κρίσεις ; Περνάνε οι μέρες , οι μήνες , τα χρόνια . Πόσες νύχτες δεν ήταν σαν κι αυτή ; Ίδιες κι απαράλλαχτες . Χωρίς να βρίσκεις ποτέ το θάρρος μα ούτε και ποτέ να σε κυριεύει η υπέρτατη απελπισία ! Όλα σε τόνους πλάγιους και χρώματα μουντά .

Αν είναι κάτι που δίπλα σου καλά το έμαθα είναι το να μισώ με όλη μου την ψυχή τις ‘‘ χρυσές μετριότητες ‘‘ !

Κι εσύ :Χωρίς να μεθάς από ηδονή
ή ν’ αυτοκτονείς από την πίκρα . . .
γυναίκα που προσποιείται τον οργασμό της,
εκείνον που ποτέ δεν έρχεται ,
κοροϊδεύοντας άραγε ποιόν ;
Μήπως εκείνον που έχει ήδη γυρίσει πλευρό
και ροχαλίζει ;

Ναι στα σίγουρα κι ετούτης της νύχτας οι ώρες προς κάποια αυγή θ’ αργοκυλήσουν .
Θα έλθει όμως μια νυχτιά που η δικιά μου – επιτέλους – η αυγή θα την διαδεχθεί . Μόνο που τότε εσύ δεν θα είσαι πιά εκεί . Μα ακόμα περισσότερο , τότε , ούτε κι εγώ δεν θα είμαι σε θέση την απουσία σου ν’ αντιληφθώ . . .

5 comments:

bebelac said...

Κανένας δεν αξίζει αυτή τη φριχτή αίσθηση του κρύου μέταλλου που,όπως λες, σαν τανάλια σφίγγει την καρδιά. Όχι άλλη παγωμάρα. έλεος...

insomnia#3 said...

ok ... Παρατάω λοιπόν τις τανάλιες,
και ευθύς αμέσως αποκρίνομαι :
Μια ωραία πεταλούδα,μιά ωραία πεταλούουούδα, μια ωραία πεταλούδα , μεστον κήπο μια φορά.

ή ακόμα καλύτερα : δεν περνας κυρα - Μαρία ,δεν περναααααας ...

Η βάρκα μας η κουρελού ... ωχ η βάρκα μας ??? Μήπως η τράτα μας ή η στράτα μας ??? αλλά στράτα και κουρελού ; Δεν λέει ...

http://i136.photobucket.com/albums/q172/mousakas_/klvh.jpg
better now?

bebelac said...

Καθόλου καλύτερα... το σχόλιο μου είχε τη διάθεση να σε ζεστάνει, και όχι να σε πικάρει. Καλή σου μέρα!

insomnia#3 said...

ok...,

Διαβάζοντας τα παραπάνω αισθάνομαι ειλικρινά ηλίθιος.
απολογούμαι λοιπόν κι ευχαριστώ...μάλλον φταίει ότι δεν είμαι και στα καλύτερα μου τώρα τελευταία ...

Anonymous said...

φίλε , συγνώμη δηλαδή , αλλά μιά και δεν τη θες πιά ... να λέω δεν μου τη δίνεις εκείνη την τανάλια...

...ο υδραυλικός...

Powered By Blogger

Labels