Tuesday, March 27, 2007

ΒΑΡΔΙΑ

14 – 2 – 1979


Κομμάτια από φιλίες ξεχασμένες, σαν νότες σκορπισμένες . Μουσικές νυκτερινές αποσπάσματα των χρόνων εκείνων .
Σήμερα θα κατέβω ξανά στην παραλία
τη φωνή μου να ενώσω με το θρόϊσμα των φύλλων ,
με της θάλασσας το βουητό . Ανέλπιδη διαμαρτυρία .
Μνήμες σκόρπιες κι οι εικόνες ξεχασμένες.
Η φωνή σου βραχνή να ψιθυρίζει . Κι όμως όλες αυτές μνήμες κι εικόνες, φράσεις και νότες, συνδέονται αναπόσπαστα μεταξύ τους.
Είναι το παρελθόν .
Είμαι εγώ ο ίδιος καθώς αλλάζω μορφές στο πέρασμα του χρόνου,
τη ζωή πλάθοντας μέσα στα δυό μου χέρια .

Ενώνω τα βήματα μου με τα χνάρια των ποδιών σας
στη καλοκαιρινή άμμο .
Δεν έχουν σβηστεί χρόνια τώρα .
Δεν θα σβηστούν ποτέ από το μυαλό μου.

Κανένας ποτέ δεν ξέφυγε από την τέταρτη διάσταση.

3 comments:

GLOBAL said...

Αφού τις περιέχουμε τις αναμνήσεις τότε γιατί επιμένουμε να τις κουβαλάμε στα χέρια σαν τσουβάλια με βαρίδια; Αν πάρουμε ανάσα και τις αποδεχτούμε τότε λες κάπου ηρεμότερα να φτάσουμε σ΄εκείνη την παραλία ο καθένας μας;

insomnia#3 said...

κι όμως ίσως περισσότερο απ'όλα αυτά να είναι η χρονική απόσταση που εξωραϊζει καταστάσεις και περιστατικά.Αυτό ,συν την ανεμελιά εκείνης της ηλικίας ...
Επιπροσθέτως ... ας μην τα πέρνουμε όλα και τοις μερτητοίς ... θέλω να πω , και τώρα μιά χαρά είμαστε ...

φιλάκια

bebelac said...

Ευχή και προσευχή::::
Θεέ μου, κάνε οι μελλοντικές μας αναμνήσεις, δηλαδή τα βιώματα του παρόντος, να είναι σε τριάντα χρόνια, τόσο εξωραϊσμένες, τόσο ζωντανές και τόσο δυνατές όσο και οι τωρινές μας.

Powered By Blogger

Labels