Tuesday, March 27, 2007

...από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα,από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα ,από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα...εντάξει αυτό το γράφω γρήγορα ,όμως και τιπότα άλλο να μην γράψω σήμερα πάλι σε καλό θα μας βγεί .Τις είδα και τις ΄δικές σας τις πραγματείες ... μη τρελλαθούμε κιόλας... Ψιλοβαρεμένοι είσαστε και γλύφετε ο ένας τον άλλο ... Α, και πάνω απ'όλα αδικοχαμένα ταλέντα. Μα πως δεν σας έχουνε ακόμα ανακαλυψει ; Απορίας άξιον!!!
Κι εγώ; Ε, εγώ τι ; Προσπάθησα από την καλή ,προσπάθησα από την ανάποδη ...τα ίδια σκατά κι στις δυό πλευρές συνάντησα ,γι'αυτό σου λέω καλύτερα ,από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα ...
αυτοβιογραφικόν δηλαδή και παρεπιπτόντως στην κανέλα έχω αλλεργία .Βέβαια αυτο μου πήρε πολύ καιρό για να το ανακαλύψω. Μάλιστα .Τι ώρα πήγε ; 1:24 ; Καλά, καλά τα παραατάω ...
Ωρέον το αφτοβιογραφικόν ... κι 'ομως οι δείκτες του ρολογίου στην ίδια πάντοτε θέση με βρίσκουν όταν συναντίουνται . Τα φύλλα από το ημερολόγιο του τοίχου σου σαν πέφτουν . κι όταν μας την πέφτουν κι είναι άδικο πολύ και σήμερα ο ύπνος να μην έρχεται γι'αυτό σου λέω σοβαρά : Η κανέλα , η κανέλα ...
Αυτή μπορεί να ήταν κάποια λύσις ...

2 comments:

GLOBAL said...

Έχω μια καλή μου φίλη, την Κανέλα.
Από τότε, όποτε λέω το "από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα", άλλα την κανέλα σε Κανέλα κι από τότε χαμογελάω που και που, σαν παρηγοριά.

insomnia#3 said...

I never dreamed comments on this ...lol Thx

Powered By Blogger

Labels